poniedziałek, 6 stycznia 2014

Ocena: justsmilemuss.blogspot.com

Pierwsze wrażenie [9,5/10]

Adres brzmi "Ty uśmiech muss". Nie zrozumiałe jest mi jedynie słowo MUSS. Nazwa na belce oznacza "Córka Harmoni". Nie mam żadnych zastrzeżeń do domeny oraz belki jedyne co to troszkę mnie zastanawia znaczek przy nazwie. 

Wygląd [9/10]

Nagłówek jest bardzo ładny, ponieważ nie ma na nim przeplatanki zdjęć. Jeżeli dobrze się przypatrzyłam to są to tatuaże Demi Lovato. 
Mam ale do stron nad nagłówkiem, w miarę niechlujnie napisane i rozmieszczone, za co niestety odjęłam punkt. 
Pasek boczny jest estetyczny. Znajdują się na nim najpotrzebniejsze gadżety.
Ogółem wygląd nie jest przekombinowany i wpływa to tylko na plus. Kolorystyka jest dobrze dobrana. 

Styl postów [10/10]

Posty są raczej postami tematycznymi, np. o przemyśleniach. Strasznie mi się spodobał post "Cisza". 
Ogólnie posty na blogu ani za krótkie ani za długie. Czyta je się szybko i z wielką łatwością, dają też one dużo do myślenia. Bardzo podobają mi się tego typu blogu, które są przemyśleniach, życiu. 

Dodatki [9/10]

Są tu najpotrzebniejsze rzeczy, jednak brakuje mi archiwum. Miałam duże problemy z przebrnięciem przez posty. 
Na pasku bocznym wszystko jest estetycznie ustawione, od najpotrzebniejszych gadżetów do tych mniej. Pasek boczny zdobią również zrobione napisy: "*wyświetlenia*", "*statystyka*" itd. Są one naprawdę ładne, ale ja bym osobiście lekko je zmniejszyła. 

Dodatkowe punkty [5/5]

Dostajesz ode mnie 5 pkt., że wszystko na blogu jest estetyczne i ma swoje miejsce. Nie ma tam chaosu. 

Podsumowanie: 42,5

Trawiłaś do osób uniewinnionych. 
Zabrakło ci tylko kilku punktów do maksymalnej liczny punktacji, czyli 45. 
Moja ocena jest taka. Inni mnogą mieć inne uczucia, jednak dla mnie ten blog jest naprawdę świetny. I mam nadzieję, że będziesz trzymać tak dalej! Trzymam za Ciebie kciuki! Powodzenia w dalszym blogowaniu. 

3 komentarze:

  1. Dziękuję za ocenienie. Postaram się zmienić nieco wygląd bloga stosując się do wskazówek, jakie mi dałas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, właśnie powstała nowa zwiastunownia serdecznie zapraszam: http://fabryka-zwiastunow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, nie chciałybyście nawiązać współpracy z moją ocenialnią?

    http://fabryka-kosmicznych-ocen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń